Saturday, May 16, 2009

SEKADAR MENGIMBAU KENANGAN..

Entah kenapa malam ni terlalu sunyi..adik aku pun dah keluar dgn kawan-kawan sekuliahnya..si mulut puaka tu mmg budak baik..jadi pocong jadian kepada anak-anakku yg memang nakal..aku mula mengimbau kisah silam waktu aku masih di UUM bersama Has si bulat tu..dari darjah satu sampailah kat UUM..imbauan bermula dgn kisah cinta yang aku takkan lupakan sampai akhir hayat aku..sedikit pun takkan aku lupakan..

Orang kata cinta masa sekolah, cinta monyet..cinta masa kat U, cinta ulat..maknanya 1st luv aku ni, cinta ulat..hehehehehe..mmg seronok tapi masa tu belum matang untuk memikirkan soal hati org lain..

Pernah aku menghadiahkan jam tangan untuknya..hehehehe..tapi aku tak romantik, aku cuma kosmetik dan plastik yang hanya menggunakan khidmat pakcik posmen untuk menyampaikannya di hari kekasih..entah apa cerita jam tu..mungkin hanya ditongsampahkan saja selepas dia membuat keputusan menjalani kehidupan dgn yang lain..hmm..aku pun memang ada salahnya..

Apapun, dia sekarang best fren yg aku ada..aku mendoakan agar dia menemui seseorang yang boleh menyayanginya sepenuhati dan menerima dirinya, seadanya dia. Siapapun dia, dia tetap kawan aku..

Seketika dikala mengimbau kenangan..aku teramat merinduinya..

4 comments:

  1. Jam tu dah tak tau kemana dah..tapi bekas jam tu ada lagi simpan..kenangan zaman bercinta..

    ReplyDelete
  2. thank's coz ada jugaklah yg ko simpan jd kenangan zaman muda-muda..hehehe

    ReplyDelete
  3. teringat member baik jap...yg aku juga jatuh cinta padanya..tp skrg member je..hehe

    ReplyDelete
  4. basuh baju..teringat jugak dulu aku basuh kasut sekolah guna washing machine..ahaks!!

    ReplyDelete