Sunday, June 7, 2009

AKU MEMANG DAH TERLEWAT..

Abah semakin sihat..walaupun disyaki denggi, platlet abah dah normal..suhu badan pun dah ok..Alhamdulillah..

Dalam perjalanan tadi, bila mengenangkan seseorang, aku semakin takut nak menghadapi realiti kehidupan aku yang masih aku lewati sampai ke hari ini..lewati? lewat? akukah terlewat atau aku memang dah terlewat?

Terlajak perahu boleh diundur..aku memang selalu terlewat..terlewat untuk memintas peluang yang berlegar dihadapan ku..terlewat untuk melunaskan janji kepada seorang teman..terlewat juga untuk meluahkan apa yang terbuku dihati bila hadirnya perasaan rindu pada seseorang..bila terlepas baru aku tersedar peluang yang ada tak sepatutnya aku siakan..sekarang aku dah terlewat untuk segalanya..kelewatan yang menyebabkan aku 'kehilangan' sesuatu yang tak pernah menjadi milikku..terlewatkah aku atau sememangnya aku dah terlewat? sementara menunggu sinar pasti,aku redha atas ketentuan Ilahi..




Yang Terlewatkan

Kemana kau slama ini
Hingga kalian kunanti
mengapa baru sekarang
Kita dipertemukan

Sesal takkan ada arti
Karna semua telah terjadi
Kini kau telah menjalani
Sisa hidup dengannya

Mungkin salahku… Melewatkanmu…
Tak mencarimu… Sepenuh hati…
Maafkan aku…

Kesalahanku… Melewatkanmu…
Hingga kau kini… Dengan yang lain…
Maafkan aku…

Jika berulang kembali
Kau tak akan terlewati
Segenap hati kucari
Dimana kau berada

Walau ku terlambat
Kau tetap yang terhebat
Melihatmu… Mendengarmu…
Kaulah yang terhebat

hmm..best jugak lagu ni..mcm terkena batang hidung..tapi, aku masih ada peluang yang perlu aku kejar dalam hidup..maknanya tak semua benda aku terlewat..hmm..life must go on and on..

No comments:

Post a Comment