Sunday, April 11, 2010

PIALA MALAYSIA



Malam ni tak seperti malam2 yang telah lalu..terasa sangat mcm tak best nak tgk bola.. abah kat wad lagi.. kalau tak, bleh jerit sama2..takper, walaupun geng takde disisi, aku akan terus tgk sbb esok nak bagi laporan kat abah.. kihkihkih!

Perlawanan antara Pasukan Kedah dan N9 tadi agak tak adil sebenarnya. Aku mmg sokong team kedah disebabkan N9 dah 'kickout' kan selangor dari masuk final..tapi, pada pendapat aku, team kedah agak kasar, main tarik2, tolak2, sepak2 sampaikan separuh masa pertama, team hijau kuning dapat mengumpul 3 kad kuning yang menjadi barang kesayangan semua pengadil bola.

Ni pendapat peribadi aku la yer..Aku rasa kekalahan ni salah satu puncanya ialah balasan kerana pengadil nampak bebenor tak adil..kalau bercakap dgn player kedah, bukan main dok tepuk bahu, usap2 belakang kawan lagi.. tapi, turn bercakap dgn team N9 macam 'nak tengok pun tak lalu'.. apesal la jadi berat sebelah..entah2 bini dia org kedah kot.. mesti bini dia pesan 'kalau abg tak menangkan team kedah tu,malam ni abg pi tido luar..' hahahahahahahha!

Satu lagi, aku kecewa betul mlm ni.. boleh penjaga gol kedah si helmi yang hensem tu sepak bola tinggi masa suddendeath.. yela, dia dah biasa sepak bola dari hujung padang ke hujung padang.. nak buat camner..walaupun kalah, tapi..sejuk ati aku tgk kehenseman tahap gaban dia tu.. ahaks!! ni pendapat peribadiiii..hehehehe..

Dok khusyuk "solat isya'" dpn tv, mata aku terpandang sesuatu..hahahhaahhahah! semua anak aku dah tido.. sian kat depa, ada mak yg suka melekat kat tv bila mula Piala Malaysia setiap thn..huhuhu.

No comments:

Post a Comment