Sunday, April 11, 2010

HARI INI..

kadang boring juga, time2 mcm ni dok melangut sorang2.. best fren aku dah tido, anak2 aku dah tido..takde kawan nk borak..takper2.. baik aku membebel sorang2 kat sini..hehehehehe! disamping melatih jari aku yg gemuk ni menaip, aku bleh jugak taip aper2 jer yg aku suka..

tadi pi lawat abah kat hospital..abah nampak ok cuma demam semula sbb kaki terseliuh lagi..sian abah.. tapi, doktor kata paru2 abah dah ok cuma kuman dalam darah blm dapat keputusan. takpelah, aku doakan abah sembuh cpt boleh balik rumah tgk bola sama2..heheheh..

on the way balik, aku ternmapak sesuatu yang hensem, kacak dan lebih bergaya daripada kekasih aku yg dah sebulan setengah tak mandi ni.. mmg cantik.. tapi, kalau nak memilikinya, harga lelong je dah mencecah RM129k.. huhuhuhu.. takper2, aku jadi nazir lagi berpuluh dekad, boleh lah beli.. hahahahahahahahhhaah! aku mmg suka berangan, moga jadi kenyataan..



bila berangan, aku mula lah lupa diri.. tak sedor baru posting.. hahahhah! petang td aku me'round' keliling rumah yg dah 4bulan aku tinggalkan..(mcm jauh jer.. padahal sebelah rumah mak..ahaks!!) tiba2 aku ternampak ada sebiji mangga berbuah.. ni kali kedua pokok ketot tu berbuah..ketot2 pun pokok tu lagi tinggi dari aku.. huhuhuhu..



dah la.. dah malam ni.. esok aku nak kena siapkan wall sekolah lestari.. tak tau nak pakai baju apa.. takut karang mengecat kena baju.. belasah je lah mana2.. gd nite 2 all my frens..

No comments:

Post a Comment