Monday, August 3, 2009

GERILA DARI TIRAI I.S.A




Sempena menyambut hari kemerdekaan (dan bukan sempena mansuhkan ISA mcm hari sabtu hari tu), saya mencadangkan anda supaya membaca novel GERILA yang menjadi novel kontroversi. Novel ini dihasilkan ketika penulisnya Allahyarham Lukman Iskandar ditahan dibawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA)pada tahun 1992 hingga 1994..

Novel ni mmg best..nak pinjam? tak boleh. kalau nak, beli kat www.bookcafe.com.my tak pun, pi kat alamanda, ada MPH kan, bli ler kat situ..

apa? ko kata aku kedekut? aku mmg kedekut..haahahahaha!

2 comments:

  1. Salam.
    Baca juga buku bertajuk "Dua Wajah" tulisan Syed Husin Ali (banyak dijual di MPH juga, hehehe). Beliau menulis pengalaman sebenar dari sehari sebelum ditahan sehingga dibebaskan dari tahanan ISA. Sangat menyedihkan dan menginsafkan!

    ReplyDelete
  2. (banyak dijual di MPH juga, hehehe).

    aku hengat, aku sorang je kedekut..wakakakakakak!

    ReplyDelete