Monday, April 13, 2009

DIA..



salam ukhuwah buat semua..
sejuk betul aircond hari ni..tugasan pun dah selesai..
aku buka laman blog member lama..terpampang satu nama yang pernah mencariku satu masa dulu..terputusnya ikatan kerana aku.. mungkin kurang kesabaranku atau..
aku cuba mempertahankan maruahku yang hampir tercalar..
aku termenung jauh..kadangkala aku terfikir lumrah alam yang Allah ciptakan..
'setiap perbuatan ada balasannya'..dan aku akur atas segala pemberian Allah Ta'ala.. kadangkala kita terlupa..kita menangis dikala sedih dan sakit.. padahal, dalam 1 kesedihan, Allah S.W.T bukakan 10 pintu pintu kebahagiaan dan kegembiraan untuk kita..
aku tak nafikan..pengalaman hidup benar-benar mematangkan aku sebagai seorang manusia di bumi Allah..


UNTUK DIRIMU, NOSTALGIA..
membongkar 1001 rahsia..
madahnya terpana seluruh jiwa..
waktu berlalu mungkin kaukah yang terlewat..
atau ego membiarkan aku mendaki seorang diri..
tanpa pautan lagi..
apa yang tinggal cuma..
hatiku sendiri diruang yang terang, indah dan penuh kedamaian..

No comments:

Post a Comment