Sunday, July 3, 2011

TERLUPA LAA.. HUUHUHUHU..



Tepat jam 9 pagi, 03 Julai 2011, kami bertolak ke Shah Alam untuk ‘membeli-belah’ di Shah Alam Convention Centre (SACC)..pesta buku daa..hehehehe! mula2 ingatkan kat SACC Mall..rupanya bangunan sebelah yang namanya cuma SACC, takde perkataan ‘Mall’.

Ini dia skuad dari SKKW..hehehehehe!



aksi selepas penat berjalan..hihihihihi..



Selepas membeli-belah..snap sekeping 2..



'tolong..tolong..!' kata kak Normi.. aksi kak Normi mengangkut hasil belian.. hehehe..



Waaaaaaaahhh.. apakah yang telah diborong oleh tokey PSS ni? Hehehehehehe.. mari kita lihat..



Ni dia barang2 yang diangkut secara berjemaah…



Ooooooooooooooooooooooooo…beg ni.. 'Beg ni khas untuk pembaca nilam terbanyak..' kata kak Normi..



Tengoklah saper yg memborong barang2 dari pesta buku nih..hahahaha!

Aku?? Korang tanya aku borong apa? Ni dia baru jer lepas susun… buku yang berada 4 dari kiri dan 7 dari kanan tu, buku dah lama beli..
eemm..sedih..bila balik rumah, aku tengok,yang aku beli tu semuanya buku novel n buku cerita anak2..buku aku?..ada lah 1 jer..PERIBAHASA SEKOLAH RENDAH..huhuhuhuhu….macamana lah aku boleh lupa nk beli untuk diri sendiri..

No comments:

Post a Comment