Friday, January 28, 2011

OPAC OH OPAC..

Taklimat S-Lib (Smart Library)telah diadakan pada 26 Januari bertempat di Perpustakaan SKKW jam 3.00 petang. Dalam masa yg sama, pemilihan wakil2 sukan sekolah dijalankan serentak. letih jugaa.. Waktu petang yg tak berapa nak petang, tapi mampu menjayakan rancangan syaitan yg telah sekian lama suka melelapkan mata manusia.. hehehe.. jom kita tengok apa yang berlaku..



Ini Encik Riduan Technical Support Manager yg datang untuk memberikan taklimat automasi kepada kami..suara dia kadang2 kami dengar, kadang2 mcm sayuuuuuuuup jer..entah kami yg terlayang atau mmg suara dia romantik..



Sistem Automasi ni mmg bagus tapi kena dengar betul2..mula2 tgk kak zila mcm bersemangat..alih2, dia pun mcm aku jugak..dh 'sampai' LONDON.. ekekekekek!



Hanim, matanya semakin kuyu laksana ikan keli yang tidur di celah kayu..hehehehehe!



kak taty tersenyum gembira selepas terkantoi dia terlelap sampai tersengguk.. kihkihkih! hilang mengantuk aku lps tengok dia terkantoi.. hehehehehehehe..



Masa ni dah tinggal nak merge data..Azmi keletihan..dah la uruskan olahraga, naik pula dengar org beri taklimat, tambah pula ada aircond.. bahagiaaaa nooo..! hehehehehehehe! betul kata kawan aku, apabila kita letih, maka hilanglah segala keayuan dan kehenseman sedia ada.. hahahahahahha!

yaaaaaa..inilah juara bertahan..sifu @ tuan tanah kedaun..kihkihkih!

2 comments:

  1. Mana gambar Yati? Tak aci betul....

    ReplyDelete
  2. hehehehe..petang tu dah berpeluh2 tgk murid training pingpong..agak 'jelita' sangat rupa paras saya..kih3..tu yg xnk posting gambar saya kat sini..

    ReplyDelete