Saturday, November 13, 2010

BIARKAN SEGALANYA BERLALU..

Malam menyinsing sepi..aku masih di hadapan skrin.. mengenang majlis bbq td.. sangat indah suasananya..entah kenapa, tutur bicara dan senyuman manusia tadi menyelinap di celah2 ruang hatiku yang sekian lama membatu..tapi, aku akan biarkan segalanya berlalu meskipun pada hakikatnya itu bukan aku yang membiarkan segalanya hanyut di arus waktu..

kadangkala kita perlu meluahkan apa yang terbuku dihati..tapi, pada aku biarlah semuanya berlalu mengikut arus waktu..Cuma, keterlanjuran aku memendam perasaan itu, terasa larangan bertukar menjadi suatu keindahan..sangat indah perasaan itu.. hmm.. tapi, biarlah semuanya terkubur sebagai impian dan kenangan.. tanpanya aku tetap sempurna kerana sejauhmana dia berada, aku pasti akan bersamanya apabila sampai waktu dan ketikanya..

Aku berdoa semoga dia kekal disitu bersama kebahagiaannya..

sekadar coretan...

No comments:

Post a Comment