Friday, May 7, 2010

APABILA BATTERY WEAK..

hmm.. apalah malang nasib aku agaknya.. banyak gambar yg aku snap tadi tapi kebanyakannya blur.. sedih jugak tak dapat nak publish semua gambar..takpelah, maybe lenkali..

Jam 11 pagi tadi semua guru2 berkumpul di makmal KH untuk menghadiri jamuan perpisahan Encik Rosli yang baru ditugaskan di KPM Putrajaya. alahai.. skema le pulak ayat aku nih.. tukar, k.. ni lah dia Encik Rosli yang di 'transit' kan ke SK Kota Warisan..



Encik Rosli sedang memberi kata-kata azimat kepada rakan seperjuangan..



Encik Rosli sedang berusaha menyampaikan 3 rangkap pantun kepada guru2 yang tekun mendengar..terlalu asyik mendengar, din sampai tak perasan dia menggigit jari..hehe


ini dia tuan tanah kedaun..disebabkan tuan tanah banyak tanah, depa ni bercucuktanam..depa cuma makan hasil tanaman mereka dan keluarga mereka sahaja..lihatlah, mereka semakin sihat, subur dan segar..hahahhaha!


alamak.. napelah aku tak sukat nasik tadi.. tang perut ni mcm dah sendatlah pulak..


yaaaaa... maintain.. hahahahahha! kak hani tersenyum selepas pinggannya kelihatan 'terang'.. kihkihkih


waaaahhh.. ada gayalah kak normi merasa kuih tu.. ahakss!! nampak mcm chef tgh 'menurun'.. sampai takut kak ika tengok aura chef kak normi..


dalam hati azizi : "yeaaah!! yiiihaa!! aku menang!aku menang! dadih aku 3 tingkat.. dadih kak yati 2 tingkat jer!! yea2!!" .


"hah?? dah 10 mangkuk dadih yg aku kebas..ada lagi 2 mangkuk..baik aku mkn sebelum si azizi ni kebas.."


"Biasanya saya menjadi maskot MINUM MILO SIHAT DAN KUAT.. tapi hari ni saya jadi model cawan polisterin, yeyeah!!.. kita minum dulu!!"

Inilah tajuk utama sebenarnya..apabila battery weak..hahahaha


yaaaaaaaa...inilah saat yg aku nantikan.. hahahahahahahaaah!
"dah abis bateri ke, Encik Cameraman?" hahahahaahahahah!
tuan-tuan dan puan-puan.. inilah gaya cameraman yg dah kehabisan bateri sewaktu acara kemuncak sedang berlangsung!! hahahahahahahahahahahahaha!!

2 comments: