Monday, January 18, 2010

kawan



hari ni hari yg paling gembira dan paling sedih.. semua yang datang sememangnya ujian.. tak semua yg dihajatkan akan tercapai.. apapun aku redha sbb pada aku, semua yg berlaku ada hikmahnya..

aku sedih kerana bakal meninggalkan atom.. hari ni aku cuma tahu kemana aku tercampak tapi bukan dimana aku akan diletak..

jatuh bangunnya aku banyak dirakam di sini..LEMBAGA PERLESENAN TENAGA ATOM.. terlalu banyak kenangan manis pada aku.. disini aku dapat menilai setiap manusia yang ada dimuka bumi Allah. entahkan nanti selepas aku pergi, aku akan dapat yg lebih baik dari sahabat disini ataupun sebaliknya..

aku tetap akan rindukan kawan2 aku.. bonzer, lidi, katik, serama, kurus dan allen adam yang takkan aku lupa..

1 comment:

  1. Semoga tidak terputus hubungan dengan kawan lama apabila sudah mendapat kawan baru nanti... hek eleh, macamlah jauh sangat hendak pergi, abah kata tu di SK Dengkil saja... hehehee...

    ReplyDelete